Eagle - pads

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:53:35 CET 2004

Zdravim Vas,

mohol by mi niekto poradit ohladom Eagle 5.33? Mam nasledujuce problemy:

1. Ak vlozim nejaku suciastku, chcel by som zmensit vnutornu dierku
pajkovacej plosky. Ale nejako mi to neide (u VIA to ide cez Change). Da sa
to alebo budem musiet menit suciastku v kniznici (dufam ze nie, lebo to
potrebujem na celom plosaku:((( )?

2. Urobim si vyliatie medou na nejakej casti plosaku napr. zemou GND. Ak si
vytvorim dalsi polygon, ktory ma spolocny prienik s GND a chcem ho pomenovat
napr. UCC, tak sa mi obidva polygony zleju dohromady. Daju sa vyliatia medou
robit prieniky, podmnoziny a pod?

Dakujem za pomoc. S pozdravom,

Pavol Kollar