Svarecka se spinanym zdrojem

zd.sn zd.sn
Středa Březen 17 11:53:34 CET 2004

Zdravim,
Priznam se ze to neni az tak spatny napad.
Stavel jsem svarecku nekolikrat a uz dokonce i svaruje. Ale tohle me
nenapadlo.
Jedinym problemem nebude ani ten proud , ale spis charakteristika mekkosti
napeti.
Na to aby zapalila jiskra je treba alespon 50V . A na to aby horela uz
napeti defakto nepotrebujes, tam je napeti docela male.  Potom uz zalezi jak
omezis proud. Musel by to byt mekky zdroj , to znamena ze kdyby se zapalila
jiskra a zacal teci proud , snizilo by se umele pozvolna napeti. V podstate
by se hlidal proud ven a kdyz by byl maly tak by jel zdroj naplno a kdyz by
se zvetsoval tak by pripl nekolik dalsich rovnocenych zdroju. Pak by to bylo
zajimave. Asi by to bylo realne postavit a nemuselo by to vyjit draho.
Jen asi EMC bys u tohoto neuhlidal a to je asi nejvetsi duvod proc to nekdo
nedela. Jde o dost velke prenosove vykony.
Preji hodne stesti a jestli to vymyslis tak se mi ozvi. Zajima me reseni.
Pripadne rad pomuzu s bastlenim.

Zdenek

zd.sn@volny.cz
ing.Zdenek Snasel