Skener Primax

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:53:34 CET 2004

Mam skener Primax Color Mobile (dost stara zalezitost) a byly k nemu dve
diskety. Jedna s driverem Twain 1.081 a druha s programem Finishing Touch
1.0 z roku 1991 od firmy U-lead systems, Inc. Touch byl urcen pro Windows 1,
ale uspesne chodil i pod Win3.11. Po utoku vira jsem zjistil, ze jsem druhou
disketu ztratil. Na inetu jsem nasel novejsi ovladace pod Win95, ale vsechny
hlasi ze kartu nenasly (pri tom jsou urceny pro stejny typ skeneru). Samotny
driver sice nainstaluju, ale Win95 o nem nevi. Z programu Touch umel
importovat alespon Paint Shop Pro 5 a Photoshop, jinak o nem wokna taky
nevedely. Pokud nekdo tento typ skeneru mate, pekne prosim o zaslani
programu finishing Touch na muj mail. Moc a moc dekuji.
         Vlada Andel,   www.mirnet.cz/vaelektronik,   vaelektronik@mirnet.cz