Svarecka se spinanym zdrojem

Prášek Rostislav prasek
Středa Březen 17 11:53:34 CET 2004

       Prumyslove se to urcite vyrabi, videl jsem to. Pro domaci vybastleni
       bych to silne nedoporucoval ,kdysi jsem se o to zajimal. Po
pulrocnich
        uvahach nad  problemem odruseni ,zamezeni prurazu pri skokovych
        zmenach proudu a dodrzeni ok svarecich charakteristik,mne dosla
        odvaha . A postavil jsem klasiku s trafem a tyristory.Kazdopadne
       pokud se do toho pustite ,drzim palce !!!