RE: Re[2]: Krokový motor zo starej FD

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:33 CET 2004

On Tue, 28 Mar 2000 rkanovsky@csas.cz wrote:

> Chce to zkutecne vyzkouset. Asi pred rokem se mi dostalo do ruky nekolik FDD
> mechanik.
> Jedine co se z toho dalo pouzit byly krokove motory. Nejvykonejsi byly z
> nejakych
> Madarskych mechanik - pouzival jsem je na otevirani "pruletu" z voliery.
> Motor se sice hral tak, ze by se na nem dalo uvarit kafe, ale fungoval.
> Bohuzel uz se uhral k smrti. Nejslabsi byly motory z "novych" mechanik od
> TEACU (byly i velikostne polovicni).

Tak jsem to pocital a vychazi mi ze bych potreboval asi 40mNm kroutici
moment. Stejne velky motor SMR 300-100 24V RI ma tusim moment okolo
10-15 mNm jestli se nepletu, predpokladam ze to bude podobne vzhledem k
velikosti. Takze jedine vyuzit to loze a to prenosove kolecko a tocit s
tim SMRkem s prevodovkou. Ale ta ma zase urcity 'cvak' ..

> BTW: Docela jsem si pohral s tim, nez se mi podarilo ten Madarsky zazrak
> roztocit.
> Mel totiz 15 vyvodu.

Ja tam mam 5ti vyvodoveho TEACa 4x4x3cm

|                             petrsi@jcu.cz                              |