Hleda se programator

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:33 CET 2004

>Kdyby to tak bylo s Atmelem, to by se to resilo...

No, jen aby mel dost zdroju na casovani... U PICu predpokladam vyuzit obou
compare registru, kazdy motorek musi bezet s rozdilnou a navzajem
nezavislou rychlosti. Seriova linka u '51 tusim sezere casovac na generaci
svych hodin (nebo nemusi?), pak casovani prubehu rychlosti (aby se nemusely
treba scitat periody jednoho motorku), moc toho nezbyva.

>ale bohuzel, stejne jsem
>ted totalne zaneprazdnen. Zeptal bych se mene vytizeneho kolegy, ten ale
>taky Picy neumi.

Jenze ja bych stejne potreboval, abych byl do budoucna schopen tento
projekt obhospodarovat, to praci, kterou ted usetrim bych stejne vynalozil
v budoucnu, to neni moc perspektivni reseni.

J. Hanzal