OT - Re: Re: Re: Zaznam zvuku a babicka J.H.

Belohrad David, ing. belohrad
Středa Březen 17 11:53:30 CET 2004

Dovolte abych se k tomu take vyjadril:
ono ani nejde tak o to, ze se v psanem textu vyskytuji gramaticke chyby. Samozrejme
jde o tolerantnost
jednotlivych jedincu. O co vsak jde je to, ze jakykoliv jazyk slouzi cloveku hlavne
k jeho prezentaci. Ja osobne bych se stydel, kdybych vylezl s necim takovym - je to
muj osobni nazor, mozna je to take tim,
ze se pohybuji v kruzich, kde takove chyby nejsou tolerovany. Samozrejme o sobe
netvrdim, ze pisu bez chyb - kdyz si vzpomenu na svou minulost, tak muzu rici, ze
jsem mel z cestiny na zakladni a stredni skole dve ctverky a dodnes mi delaji
problemy treba mala a velka pismena - ale aspon se o to snazim, nebot vim, ze lide
napr. v teto konferenci me mohou posuzovat pouze ze 2 hledisek: prvni z nich je to
"elektrotechnicke" vzdelani, a to druhe je psane slovo, kterym se na konferenci
prezentuji. A velmi me mrzi, ze si myslite, ze jde jen o toleranci nebo netoleranci
osoby kterou je dotycna osoba karana, nebot verim ze slo pouze o dobry umysl
poukazat na to, ze je nekde chyba. Nekdo voli metodu cukru, jiny bice. Je otazkou,
ktery ze dvou zpusobu zvolit pri tak hrube gramaticke neznalosti.
Tolik asi co si o tom myslim.
S pozdravem
David Belohrad