Simulator 8051

Václav Hruška hruska-hsoft
Středa Březen 17 11:53:29 CET 2004

Zdravim vsechny vyvojare,

shanim nejaky dobry hw simulator 51. Koupil jsem si
od ELNECu TEMU52, ale po prostudovani dokumentace jsem
zjistil, ze slibovana 100% emulace nejak skripe.
Hlavne se nedaji pouzit vsechny vyvody a cast RAM
je zabrana simulatorem. V drtive vetsine se vzdycky
zaplacaji vsechny vyvody a pak uz neni co simulovat.
Taky je dost neprijemne porad preprogramovavat proc.
v simulatoru.

Slysel jsem, ze ke kompilatoru Keil 8051 a jeho
Digiskopu se da udelat hw simulator. Ma vyborne
zobrazeni portu, ale chybi mi prave OnLine komunikace
s deskou. Dost spatne se pak daji odchytavat externi
preruseni :( Snazil jsem se nahrat do Keilu zdrojak
v assembleru, ale nedonutil jsem ho aby zobrazoval
mezi radky i nezkompilovane radky tak jak jsem to
napsal i s pokecem. Jde to jenom v C51.

Videl jsem simulator na AVR kde v simulatoru mel procesor
vyvedenu ROM na dalsi piny a ty byly propojeny s PC, takze
slo pekne simulovat ROM a nutit procesor aby sel podle kroku
a daly se zobrazovat registry stavove slova atd.

Existuje jeste nejaky jiny program na odladovani 8051
ktery by dovedl simulovat program podle zdrojaku psanem
v assembleru v realnem zapojeni?

Vaclav Hruska - HSoft, osazovani plosnych spoju www.hsoft.cz