Simulator 8051

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:53:29 CET 2004

1.Tak predevsim, pletete si simulator a HW emulator.
2.TEMU52 je v podstate procesor s dohranym monitorem. To same je i podpora u
Keila, potrebujete desku
s procesorem, EPROM (monitor) a RAM (sdilenou pro data i prg)
3. HW emulator u nas dela ComAp, ale cena je cca 30000,- a vyse.
4. Pokud ozelite podporu krokovani, breaku, modifikace a sledovani obsahu
iram a registru, je mozne
pouzit  85C154HS od OKI - ma vyvedenu interni pamet programu na extra piny a
je to v podstate 8052 ,
nebo DS5000 od Dallasu - to same, jen je to jen 8051.

Osobne pouzivam emulator od ComApu a obcas i pripravek s 85C154HS - ten je
pripojen na EPP por
a v podstate funguje jako simulator EPROM.

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta
             P.O.Box 38