Rizeni krokoveho motorku

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:53:29 CET 2004

At 09:15 31.3.2000 +0200, Petr Krc wrote:

>Ani ne, 2051 zvladne linearni interpolaci ve 3 osach s 32-bitovym
>rozlisenim vcelku bez problemu.

Mas s tim nejake zkusenosti ? Nebyly by nejake zdrojacky ( to jsem asi hodne drzej, ze)? Ja jsem pouzil controllery z microconu a ty sikme cary resim tak ,ze na krokacich nastavim hodne nizkou rychlost a nepouzivam akceleraci. Do obou kontroleru poslu rychlost a vzdalenost( predem zpocitanou v PC) a pak oba motory najednou zpustim. Reseni to sice je, ale ne idealni ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv