Protokol autoradio Kenwood <-> CD changer

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:52:21 CET 2004

Od: Zdenek Dvorak <zdvorak@chaos.cz>

> bravo, ses borec!
- to mi dela dobre na plet :-)))

>Jsi ochotnej ten protokol zverejnit, nebo je to privatni
> zalezitost? Ne ze bych ho ted potreboval, ale taky mam v aute Kenwood
> changer a nekdy by se to treba mohlo hodit.

- jeste rozmyslim, ale myslim ze jo, cinknete mi a dohodnem se
  (tim "dohodnem se" nemyslim ze za to chci penize :-)

> BTW: zkoumal's jak se prenasi audiosignal do radia? Je to digitalne nejaky
> SPDIF nebo uz analogove?

- normalni audiocestou, radio na ni prepne vstup hned pote, co provede
  prvni vyjednavani s changerem

>Od: Jindrich Vidensky
>Kde si ten protokol zohnal? Mozem poprosit o link,
>alebo nejake ine info?

No a protokol jsem "sehnal" na obrazovce PC, po hodne hodinach
 (to potvrzuje ze nejsem zadny machr) cuceni do
 log.analyzatoru a zkouseni a zkouseni a .....
V teto souvislosti musim doporucit vynikajici program
 PGV.EXE - analyzator na paralelnim portu.
(http://cas3.zlin.vutbr.cz/~hofr)
Pak jsem si udelal prekladac protokolu RS232<->Kenwood
do i51 a uz jsem rozkazoval radiu z PC.

Tomas Chvatal
firma EZOP
02/57320853