UUUSSSSBBBBB

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:52:19 CET 2004

>Rozlisuji se tzv. low-powered unit, ten muze zrat 100mA pri 5V a high-powerd
>unit 500mA. Defaultne po zapnuti  je kazde zarizeni low-powered a prepnuiti
>do high-powered je rizeno softwarove. Asi tak nejak. Pokud se mylim tak me
>opravte.

Takze zdorj dostava nejake informace o tom co je pripojeno na USB a podle
toho ridi proudove omezeni? Aby nedoslo k nedorozumeni, ja nechci zatim pripojovat
zadne USB zarizeni. Jen me napadlo, ze kdyz mam treba ispGAL, tak ze bych
si vzal napajeni z USB a pripadne bych s tim napajel i ten bastl na kontaktnim poli
a nemusel bych tahat zdroj, hledat dalsi zasuvku atd.

Pavel Krejci