Seriovy terminal

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 11:52:16 CET 2004

Dlouho mi chybel nejaky rozumny seriovy terminal pro Win 9x/NT, ktery by umel
komunikovat s periferiemi na seriovem portu a bylo pri tom vubec neco
videt. Proto jsem se rozhodl napsat vlastni a rad bych od vas zjistil,
co si od takoveho programu slibujete.
Dobry napad,
-mne nekdy chybi zaznam ze dvou portu s uchovanim synhronicity mezi obema porty, vhodne na odposlech komunikace ciziho softun se razizenim.
-odposlech provozu na serialu pod okny
-praci s MOXa kartou s vice serialy, pouziva jeden IRQ pro vice vstupu
-monitorovani chyb na radici (parita, brejk...)
-prace se vsemi stavovymi signaly na portu vcetne RI
-detekovat a ukladat do logu mezery v souvislem toku dat.
Posledni tri body mam zvladnute pod DOSem, jako knihovnu ze ktere poslepuji jednoucelovy monitor na co je zrovna potreba. Ale univerzalni terminal siroce konfigurovatelny, to je dobry napad.
Ahoj Lubor.