Seriovy terminal

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:52:16 CET 2004

Betu jsem si nestahoval, proto mozna doporucuju neco co tam uz je
nebo naopak neco co odporuje zakladni myslence programu, ale treba
to k necemu bude:

Zapis prijatych a odesilanych dat ruznymi barvami do jedineho okna
Zapis prijatych a odesilanych dat do dvou ruznych oken
Zobrazovani casovych znacek na terminal
Vypis zmeny stavu DSR, CTS, RI jednak na listu, jednak na terminal
Vypis chybovych kodu uartu (parity, frame, break, overrun) na terminal
Statistika chybovych stavu
Nastavovani DTR, RTS z klavesnice
Moznost generovani stavu break
Klavesnicova makra
Spousteni maker vstupni podminkou nad prijatymi daty
Volitelna kodova stranka (externi soubor)
Moznost SW detekce a generovani parity vysilanych a prijatych znaku
Prace se dvema seriovymi porty soucasne (kopirovani dat mezi porty
  s moznosti zobrazeni a modifikace (automaticke, viz klavesnicove
makro))
Zobrazeni znakove, dekadicky, hexadecimalne, symbolicky (<SYN>, <ESC>
apod.),
  jako tradicni ctrl-znaky (^C, ^P), jako ctrl-znaky odlisene pouze
barvou,
  to vse volitelne pro znaky 0-31, 32-127 a 128-255 zvlast
Moznost volby mezi provadenim a symbolickym zobrazovanim znaku CR, LF a
TAB
  (pro kazdy zvast) (pro masochisty tez BEL)
Volba komunikacni rychlosti a parametru (parita, slovo, stopbity) za
chodu
Plnohodnotne ovladani klavesnici i krysou
Vypocty zakladnich typu CRC a checksum nad oznacenym blokem s moznosti
  uzivatelske definice
Moznost menit vsechny rezimy zobrazeni pro jiz zobrazena data (okna,
kody)
Uzivatelska volba barev
Moznost uzivatelsky definovat ramce urcitych protokolu a pote je
automaticky
  detekovat a zobrazovat v definovane forme
Logovani znaku a zmen signalu vzdy s casovou znackou prijeti/odeslani
  znaku/signalu a moznost prehrani logu v terminalu nebo tisk v ruznych
  tvarech
Moznost vypnout kteroukoliv z vyse uvedenych funkci
Jenom plnit prikazy a nepremyslet za uzivatele
Funkcnost na TN 4.0, 95, 98, 2000

Ales Prochaska