POWER832- DSC PC5010

krupa krupapa
Středa Březen 17 11:52:16 CET 2004

Potreboval by som zapojenie ustredne vid subject a nastaveni konfiguracie SW
DLS1-2
Jedna sa alarm- ustrednicku 5010, potrebujem konfigurovat modemove
ovladanie.
Nema niekto skusenosti s alarmami resp. s konfiguraciou poplasnych zariadeni
pripojenych cez komunikator a modem
Firma vyraba DSC security products-auto alarmy, poplasne zariadenia.

Modem odmieta komunikaciu.
softver DLS ponuka iba tieto modemy
Modem1="PP 1200Sa Mini External"
Modem2="Cardinal 2400 External"
Modem3="InComm 2400 External"
Modem4="SupraModem 2400 External"
Modem5="Hyundai 1200 External"
Modem6="Hayes Optima 2400 External"
Modem7="DSC MD-12 v1.1 External"
Modem8="DSC MD-12 v1.0 External"
Modem9="Stradcom Pocket Modem"
Modem10="Custom (User-Defined)"

PRIKLAD:
[Connect SetUp]
AutoAnswerRings=2
AMODelay=7
MD12State=2

[Modem1]
; Practical Peripherals 1200Sa
Common=ATS7=250S10=255S9=1S12=10F1Q0C1V1E0
Reset1="ATZ"
Reset2="ATZ"
DialingMethod1="X4"
DialingMethod2="DT"
EscapeString="+++"
HangUpString="ATH"
Is>1200=N
a pri nastavovani stale dostavam od SW/modemu hlasku Timed -out
Jedna sa o komunikaciu na najnizsej rychlosti , dialkove ovladanie alarmovej
ustredne /300B/
Mozna pricina je
1. Nemam presne ten typ modemu
2.Mam modem H. kompatibilny ale je velmi rychly /33000 a viac/
3.Neviem spravne nastavit konfiguraciu AT prikazmi Sx= nieco.

Tieto poplasne ustredne sa daju konfigurovat cez COM port resp. na dialku
pomocou SW DLS a modemu.
A prave s uvedenym SW mam problemy komunikacie s alarmovou ustrednou.
Pracujem pod W95 , modem pod W95 je detekovany, ale SW- DLS od firmy DSC
nevie rozpoznat modem/pod Dos/ resp. stale hlasi Timed -out.

Uvedeny SW bezi len s presne vybranymi modemami /vid vyssie/. Ja ale mam
vlastny modem.
Otazka : Ako na to?