POWER832- DSC PC5010

Bad gibbon miskovic
Středa Březen 17 11:52:15 CET 2004

krupa wrote:

> [...]
> Reset2="ATZ"
> DialingMethod1="X4"
> DialingMethod2="DT"
> EscapeString="+++"
> HangUpString="ATH"
> a pri nastavovani stale dostavam od SW/modemu hlasku Timed -out
> Jedna sa o komunikaciu na najnizsej rychlosti , dialkove ovladanie alarmovej
> ustredne /300B/
> Mozna pricina je
> 1. Nemam presne ten typ modemu
> 2.Mam modem H. kompatibilny ale je velmi rychly /33000 a viac/
> 3.Neviem spravne nastavit konfiguraciu AT prikazmi Sx= nieco.

4. Najpravdepodobnejsia pr?cina je ze mas vadn? k?bel..... Nespr?vne zapojenie..

5. Vadn? port (pouzit in? PC)
6. Vadn? modem (pouzit in? modem)

?Odpoved? modem na ATZ ???

Ak odpoved? zmen parameter X4 na X3 (DialingMethod1)
A najlep?ie aj  priamo reset na ATZ X3 Reset1
Niektor? ?stredne nemaj? ?tandartn? dial tone ....

Mozno to pom?ze

Bad Gibbon