Mazani EPROM

Ing. Vaclav Gunka vaclav.gunka
Středa Březen 17 11:52:14 CET 2004

Epromky jsem kdysi mazal pomoci rtutove vybojky RVL nebo RVLX 125W (TESLA)
predradene prislusnou
tlumivkou 125W. U vybojky se nejprve opatrne rozdrti patice (nejlepe Syko
klestemi) a ze sklenene banky se vyjme vlastni vybojka, ta se uchyti do
vhodneho drzaku, zapoji spolu s tlumivkou a muzeme mazat. Ma to tu nevyhodu ze
se vybojka strasne rozzhavi (muj propaleny stul :o) ) a vznika velke mnoztvi
ozonu. Pozdeji jsem to cele zabudoval do plechove skrinky spolu s tlumivkou ze
zarivky 40W a byl jsem spokojen, vybojka jen mirne zhavi. No a nakonec jsem se
dal na ATMELY :o)).

Cau Tomas.