zalozni napajeni

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:52:14 CET 2004

Nevim presne, co jsou alkalicke RAM clanky, ale jestli je to to, co se ve
formatu tuzkove baterie jako novinka objevilo na trhu cca pred dvema lety,
tak s tim mam velmi spatne zkusenosti. Koupil jsem to tehdy v packu i s
nabijeckou a pouzival jsem to v digitalnim fotaku. Snazil jsem se dodrzet
rezim, ktery u toho popisovali, t.j. nenechavat to vybit az do konce a spise
se snazit to co nejvice drzet v nabitem stavu. Popisovali tam, jak tomu
oproti niklovym a jinym clankum pomerne rychle s nabijecimi cykly klesa
kapacita. Nicmene, ze to po cca 10 cyklech bude uz ve fotaku nepouzitelne
jsem necekal (udelal na jedno nabiti 1 az 2 fotky, zatimco na zacatku kolem
20 - 30ti). Tak jsem to nabil a vrazil do skrine s tim, ze to treba jeste
nekdy na neco pouziju (psali, ze to mamvelmi nizke samovybijeni). Ted asi
pred mesicem jsem to ve skrini nasel a vsechny ctyri clanky (po cca dvou
letech) byly naprosto brutalne vytekle, nabobtnale a plechy rozsklebene.

					Pekny den

							Jakub Serych