Mazani EPROM

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:52:14 CET 2004

Jen prosim nezapomente, ze na horak ze 125W vybojky rozhodne
neni vhodne se primo podivat. Pokud je na tom nekdo tak spatne
s ocima, ze nenosi bryle (sklenene), tak muze odstonat i jediny
pohled do vybojky (zanet spojivek - vyrazeni z boje na nekolik
dni). Takze si natahnete prodluzovacku pod dvermi jakozto dalkove
ovladani a behem mazani tam nikoho nepoustejte.
  Taky se rika, ze takhle tvrde UV snizuje zivotnost epromek,
ale to nemam overene.

Ale Prochaska