Omyvani isopropanolem

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:52:12 CET 2004

Snail Instruments wrote:

> Pokousel jsem se omyvat plosnaky isopropylalkoholem, delal jsem to v
> plastove krabicce na potraviny, ale natekl mi vzdycky i na horni stranu a
> potom tam zustavaly takove osklive mapy. Zkousel jsem i dvoji oplachnuti,
> podruhe uz v cistem isopropanolu, bylo to lepsi, ale zdaleka ne perfektni.
> Ale prece se plosnaky neoplachuji ve ctyrech laznich, aby tam nebyly mapy z
> kalafuny! Neexistuje na to nejaky figl?
>
> J. Hanzal

> [...]

Dob?e funguje ?edidlo C6000, z?le?? ale na v?robci. Nejlep?? je z Kralup a pak z Hradce Kr?lov?. Nevhodn? se uk?zalo z
Liberce a pak je?t? jedno ze Slovenska a n?jak?ho v?robn?ho dru?stva mysl?m odn?kud z Moravy. Ta nevhodn? t??
zanech?vaj? mapy. Pro bezprobl?movou pr?ci je nejep?? ale pou??vat p?jky s tavidlem opl?chnuteln?m ve vod?, nap?.
MTV125.
Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2