'51 a RS485

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:52:12 CET 2004

Tomas Dresler wrote:

> TI se musi nahodit po odvysilani KAZDEHO bajtu, jak jinak byste
> synchronizoval vyslani tech nasledujicich?

> --
>
> S pozdravem/With best regards
>
>     Tomas Dresler
Uvedu na pravou miru:
Odvysilanim posledniho bajtu myslim to, ze odejde bajt, co je prave ve
vysilacim registru. "Za nej" uz jsem IMHO preruseni dostal - kdyz se
presouval z SBUF do TXregistru. Uz jsem to tusim psal - TI neznamena, ze
se neco odvysilalo, ale ze se SBUF vyprazdnil a lze do nej vrazit dalsi
znak. To je dost rozdil.
Zkratka a dobre kombinace SBUF a Txregistr se chova jako FIFO, ale k
dispozici jsou pouze informace o SBUF.
Jeste jedno upresneni (uvazuju mod 1): TI se nastavuje na _zacatku_
vysilani stopbitu, RI v pulce prijmu stopbitu (asi hned po vzorkovani).
Cerpano ze "Skalicky - Mikroprocesory rady 8051". Tim bych opravil svoje
predchozi tvrzeni, ze se RI nahodi na zacatku stopbitu (nemel jsem knihu
po ruce).

  TomM

P.S. ...a nebo jsou v knize chyby a ja tady kazu bludy?