PC Power Supply

Lubos Voros lubosv
Středa Březen 17 11:52:12 CET 2004

To by tiez pomohlo, lebo potrebujem nahradit bezny ATX zdroj inym riesenim a
z tej schemy by mal byt jasny stand-by rezim /schema/ ATX zdroja. V podstate
chcem zlozit iny napajaci zdroj pre embedded PC, ktore ma napajanie /teraz/
z bezneho ATX zdroja a ten potrebujem nahradit. Postacuje mi vykon 40-60W.
Samozrejme, ze ten novy zdroj musi vediet vsetky potrebne napatia pre SBC
board.
Dalsia podmienka noveho zdroja je jeho nizka vyska. Musi byt co najnizsi
/plochy/ a nesmie mat ventilator.

Ak by niekto vedel o neakom elegantnom rieseni budem vdacny za kazdy dobra
typ. Uz som kontaktoval vela distributorov napajacich zdrojov, ale neako to
neide. Asi to budem musiet objednat z USA alebo Australie, kde su firmy, co
robia len toto.

Dakujem

Lubos

Pripadne mam aj nejaku schemu, ak je zaujem, dajte vediet.

Pavol Kollar