Kde sehnat kryt pred LED dislpay?

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:52:10 CET 2004

At 19:20 13.6.2000 +0200, JayBee wrote:
>Zdravim,
>   Chci se Vas zeptat jestli nevite kde by se dal sehnat barevny (cerverny)
>kdyt pred LED display. Myslim ze to jmenuje organicke sklo a je to z nejak
>eho plastu ktery propusti vicemene jenom cervenou barvu. Portebuji rozmer
>21x11 cm a GME maji jenom 2x10cm a to je malo. Shanel jsem i ve sklenarstvi
>barevna skla ale bez uspechu.

Plexisklo (a vubec jakekoliv plasty) prodava Rempo (R s hackem) Cerna za Bory u Pardubic. Maji skoro vsechno, ale pouze cele tabule. Kdyby si chtel cire, tak to mam, ale cervene nebereme :-(.
BTW:Jestli si ho nekde sezenes a budes potrebovat nejaky dabelsky tvar toho okenka tak ti to muzu vyfrezovat na CNC.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv