Dancall

Radek Svaqr ignor
Středa Březen 17 11:52:08 CET 2004

VK> Ano, tohle jsme asi chteli udelat skoro kazdy...
VK> Nebyl byste ochoten pridat par postrehu z provozu, mne treba pripada divne
VK> pouziti Oskara v 900 MHz telefonu, i kdyz zalezi na lokalite. Je tento
VK> princip opravdu tak prijemny a sikovny, jak se zda pri prvnim promysleni,
VK> nebo jsou nejake chyby, na ktere clovek neprijde jinak nez provozem?
VK> Jo a mimochodem, mam k dispozici castecne :-)  podlozeny odhad, ze cca za
VK> rok bude mozna lokalizace polohy mobilu pomoci BTSek (ET), takze ja bych
VK> toto chtel schovat do auta.

Pochopitelne Oskara v tom nepouzijete vsude (V Praze urcite ne) Ja na
chalupe navic musim nainstalovat antenu, protoze signal je tam
dost bidny.

Kratce: (prosim o pripadne doplneni dalsich napadu)

Pokud to srovnam s klasickym pagerem:

+ v podstate neomezeny dosah
+ jednoznacne nizsi porizovaci cena (u SIM Oskarta cca 800 kc)
+ viceucelove

- velka spotreba
- musite byt v oblasti pokryti
- u pageru nikdy nemate obsazeno

Dlouze:

- vytaci pouze jedno cislo (prijimacu pageru muze byt vic,
to by pochopitelne slo vyresit, ale uz se
ztraci ta jednoduchost zapojeni) t.j. musite byt neustale na prijmu na
jednom cisle. Na to by mozna byl dobry nejaky PIC, ktery by "stisknul"
jedno tlacitko, pockal by, zavesil, "stisknul" dalsi atd...

- Musite mit dostatecne silny zdroj, tj. adapter "od vietnamcu" nestaci
je potreba pocita s velkym impulsnim odberem pri vysilani (napriklad u
standartni nabijecky 550mA a akumulatoru stareho vice jak 4 roky,
ktery ma jiz velky vnitrni odpor se telefon vipinal - nutno pripojit
baterii kondenzatoru)

- Pokud to date do auta a nebudete dele jezdit, tak vam to zarucene
sezere baterku:-) Dancall ma udavanou vydrz 22 hod s 550 mAh
akumulatorem. Kdyz uz by se to resilo tim PICem, tak by se ten telefon
mohl pri poplchu teprve zapnout

- a pochopitelne indispozice site zvoleneho operatora muze znamenat
problem...

S Pozdravem

Radek Svagr