Dancall

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

Tohle se da myslim docela dobre zabezpecit pomoci hesel nebo
prohlasenim zakaznika, ze na polohu telefonu X se smi dotazovat
z telefonu X,Y a Z. Samozrejme s moznosti sluzbu kdykoliv zakazat.
Ja naopak doufam, ze bude dostatecny tlak na zavedeni tehle sluzby
ze strany zakazniku, protoze lokalizace pres GSM bude IMHO lepsi
nez pomoci GPS, uz kvuli sile signalu (kdyz GPS prijimac nevidi
na nebe tak je mimo).
Ales Prochaska