Dancall

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

Myslim, ze GPS a GSM lokalizace se neda moc srovnavat. Kazda je dobra k
necemu (osobne si myslim, ze ta jedna skoro k nicemu). Jestli jde o to,
stoupnout si pred kino a zavolat nekam, co tam davaji :-)))))) nebo treba
lezet v posteli, a abych nemusel otvirat oci, zavolat si, jake je pred mym
barakem pocasi, pak na to staci lokalizace pomoci BTSek (dokonce i v metru
mohu zjistit, na ktere jsem stanici, coz bych s GPS opravdu zjistit nemohl).

Na druhou stranu, nedokazu si predstavit, ze by mi mobil ukazoval okamzitou
rychlost, polohu a pozadovany kurz, kdyz letim na svem padacku :-))))
IMHO tlak neni az tak ze strany verejnosti, jako ze strany operatoru, kteri
na takove sluzbe "Co je Karluv most" a "Co davaji v kine pred kterym stojim"
jiste vyrejzuji sve.

							Jakub Serych