Dancall

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

> Co se tyka presnosti, souhlasim s tim, ze na sledovani ukradeneho auta to za
> prispeni policie staci naprosto dostatecne (k tomu neni potreba ani
> presnost 200m, natoz potom 20) nicmene myslim, ze GSM nema sanci se ke
> GPSkam svoji presnosti ani priblizit, zejmena ted od 1.5., kdy Amici zrusili
> pro civily znepresnovani.

Nejde ani tolik o presnost, i kdyz je lepsi, kdyz policii reknu
"v tehle garazi nekdo schovava moje ukradene auto" nez kdyz jim
vykladam, ze je kdesi v okruhu 200 metru. Za klicove povazuju to,
ze kdyz auto (treba vybavene GPS s GSM komunikaci) nekdo strci
do kamionu (bezny postup), tak je GPS vyrizena, zatimco GSM ma
signal porad.

Jeste k te GPS: realna presnost (uz bez SA ovsem) je tech 20 m
po 80 % casu. Mineno s normalne koupenym pristrojem (Garmin 35)
polozenym ctrnact dni u mne na strese. Tvrzeni vyrobcu "ze lze
dosahnout az ..." pro mne neni moc zajimave, verim tomu, co zmerim.

> Jeste jedna poznamka. V USA je uplne jiny system
> mobilnich telefonu, ktery ma s GSM spolecneho asi tolik, co pracka s
> mrazakem. Nevim ovsem, jestli je v lokalizaci presnejsi GSM nebo americky
> sytem.
>                                                         Jakub Serych

V USA je hrubym odhadem 1,000,000 ruznych systemu mobilnich telefonu,
lokalizaci s presnosti 30 m (nebo 100 ft ? ted nevim) jsou ze zakona
povinni zajistit vsichni a temer vsichni se pry obejsou bez GPS. Tohle
bych nevidel jako problem.

Ales Prochaska