Keil C51

Daniel Prokopec prokopec
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

add 1. Dotaz zní dost nepřesně a není možné takto na něj jednoznačně
odpovědět.
       Je možné používat v C funkcích inline Assembler, ale potom se mění
postup překladu
      a linkování.
add 2. C51 Keil překladač používá při předávání parametrů ve funkcích
registry R1-R7 v
     závislosti na počtu a velikosti předávaných parametrů.

Daniel Prokopec
prokopec@vm.czcom.cz