Kolik cyklu unese Atmel 2051

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

Jestli se nemylim, tak zapis 0xFF znamena pouze mazani, nikoliv zapis,
takze skutecny pocet cyklu provedenych timto zpusobem je zrejme polovicni.
Navic soucastka je jiste specifikovana v urcitem rozmezi teplot a
napajecich napeti, chyba se spise projevi pri nekterem extremu nezli pri 5V
a pokojove teplote.

Vyrobce rozhodne nema duvod uvadet zbytecne spatna cisla. A ze by nemel
moznost si to dokonale overit je taktez nepravdepodobne.

J. Hanzal