Dancall

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

On Fri, 16 Jun 2000, Snail Instruments wrote:

> Zajimalo by me, jestli je mozne lokalizovat volaneho presneji nezli ze je v
> dosahu jedne bunky. Jsou snad anteny smerove? Nebo se otaceji jako radar?
> (To asi ne, to by se jim za chvilku ukroutily draty :-).

Rejeni je (myslim) v tom ze Vas registruje vic bunek. Sice komunikujete
jen s jednou - tou co ma nejlepsi signal - ale ten mobil periodicky
overuje jestli nahodou jina BTS nema lepsi signal a jestli by se na ni
nemel prepnpout. No a pokud tyhle registracni pakety logujete spolu se
silou signalu, tak si muzete v oblasti kde je urcite mnozstvi BTS udelat
predstavu o miste kde ten mobil v ten dany cas byl.

|                             petrsi@jcu.cz                              |