Kolik cyklu unese Atmel 2051

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:06 CET 2004

On Fri, 16 Jun 2000, Ing. Vladim?r And?l wrote:

> Zase me ceka ladit program pres Atmely. Uz me nastvalo prendavani Atmela z
> objimky do objimky a stavim si k programatoru pripravek, ktery umozni
> programovani 2051 v aplikaci. Je tam spousta analogovych multiplexeru a
> jestli mi to bude dobre chodit, uverejnim to na HW.

Takovy kacirsky napad - desticka (mezikus) mezi objimku v aplikaci
a atmel, osazena potrebnym poctem jazyckovych relatek prepinacich
a z ni spagat do programatoru. Kdyz se zapne programator - prepnou
relatka atmel na nej a kdyz se vypne tak zase zpatky do patice aplikace.

|                             petrsi@jcu.cz                              |