Kolik cyklu unese Atmel 2051

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:05 CET 2004

On Sat, 17 Jun 2000, Ing. Tom?? Drajsajtl wrote:

> Jedine dle chybneho popisu v katalogu GM, protoze je to
> 4x obousmerny SPINAC. Myslel jsem, ze je 6 nasobny, takze
> jich je potreba 4 ks.

Jo mate pravdu. Chtel jsem si to overit pres chipinfo ale bylo nejake
nedostupne - ted uz dostupne je, ale za prachy :-( Nicmene na hitachi
webu se pise ze Ron se pohybuje mezi 300 az 600 Ohm , takze pro ucely
pripojeni vetsich programovacich proudu to asi nebude ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |