Ovladani mobilni telefonu

john bobr mrbobr
Středa Březen 17 11:52:03 CET 2004

Zdravim
Tedka jsem u znameho videl kabel i s origos softem
pro tlf. Dancall ?
Soft muzu poslat napr. do uschovny /cca 1,2MB/ovsem
ten iface je trochu slozitejsi. SMD provedeni primo
do krytky ser. portu.
Soft umoznuje editaci tlf. seznamu odesilani SMS aj..
Bezi pod W3.11 netestoval jsem ho pod W95/98.
S pozdravem
Bobr