Jen maly typ na DO k WinAmpu

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:52:03 CET 2004

Zdravim,
dik za tip. mohl bys mi prosim napsat, ke kteremu z prijimacu
je tento DO vhodny. Nevim, mozna uz jsi mi posilal odkaz, neco
jsem si uz z netu stahnul, ale z toho, co jsem si stahnul, nejsem
prilis moudry...
 Pokud by te to nezatezovalo, tak mi prosim posli schema, PCB,....
a vse, co  bych ke stavbe potreboval.
	Dik
		petr vojacek
		petr.vojacek@mora.cz