Tranzistor 2SC4242 z AT zdroje

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:52:02 CET 2004

"Chytil, Anton?n" wrote:

> Zdar e-lidi.
> Neznate nekdo nahodou parametry tranzistoru 2sc4242 ?
>
> Je v AT/ATX zdrojich jako vykonovy spinaci NPN tranzistor a mne v tom ATcku
> odesel...
> Na questlinku jsem ho nenasel. Je tam jenom 2sc4244 a to je nejake SMDcko s
> Pc100mW a to asi nebude ONO :-(
>
> Dik, Tonda.

Kdyz mi pred nekolika rokama klekl AT zdroj, resil jsem podobny problem
(nechtel jsem o nej prijit, protoze mel rizeni otacek vetraku presne
splnujici moje pozadavky na tichy chod). Nikdo nevedel, taxem tam vrazil
BU508AF a od te doby to jede (nonstop). Navic to 'F' se cte "izolovany
kridlo", takze odpadaji problemy s izolaci od chladice (system
zmatenejch podlozek). Rozmery/pinout sedely...
Pravda je, ze ta masina moc nezere, takze vykonove naroky jsou celkem
male.

  TomM