Atmel 89C4051

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:52:01 CET 2004

Libor Kavan wrote:

> Zdravim,
> [...]

Pro tento programator jsem si kdysi psal soft (ti hodni panove mi na mou
zadost pribalili schema), akorat ze pro Linux. 4051 to umi. Ted to
predelavam, aby to umelo i EPROMky pres adapter, pripadne (po vymene
Xtalu a az je GM zacne _konecne_ prodavat bez ruznejch obstrukci jako
objednavky apod.) i nektery AVR.
Ta moje starsi verze je dost hnus, ale palil jsem s ni hafokrat (51, 52,
2051, 4051) a bez problemu. Neumi zamykat, ale sikovnej programator by
to tam dopsal za pulhodinku. Ja jsem jen zatim necitil potrebu...

Pokud by Vam to k necemu bylo, poslu.

  TomM