nabijeni kamery SONY

Vít Bureš BuresV
Středa Březen 17 11:52:00 CET 2004

Co mas za kameru. Ja mam taky Sonku a uz jsem tak trosku o tom uvazoval. Ty mas nabijecku zvlast, nebo se baterka dobiji primo v kamere? U te me je to primo v kamere. Napajeci konektor ma sice 3 piny, ale myslim si, ze jsou aktivni jenom dva (+  a zem). Ted v lete me bude koncit zaruka, takze ten zdroj rozkucham a kdyz to bude pouze zdroj tak si do toho udelam stabilizaci z 12 VDC na tech jejich 8,4 VDC a prepinac 12 VDC / 230 VAC. Takovy vydriduchy podporovat nebudu. (me ho nabizeli cca za 3500).
Jinak ja jsem potrebu nabit baterii v terenu resil takto. Sel jsem do hospody, vrazil jsem zdroj do zasuvky a nez jsem vypil pivo tak byla baterie dobita. Originalni mobilni dobijecka. ne?
Mejte se Vita.

V?t Bure?
BuresV@rothsware.com
www.rothsware.com

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	ondrej.tesar@volny.cz [SMTP:ondrej.tesar@volny.cz]
Odesl?no:	21. ?ervna 2000 14:37
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	nabijeni kamery SONY

Vazeni konferujici, muzete mi prosim nekdo poradit, jak nabijet kameru Sony s akumulatorem Infolithium?? Potreboval bych ji totiz nabijet z akumulatoru 12V a nechce se mi dat cca.4000Kc za nabijecku.
Vim akorat, ze z nabijecky vedou do kamery 3 draty, z nichz na dvou je 8.4V a naprosto netusim, k cemu je ten treti drat. Obavam se, ze bude nejak inteligentne ridit nabijeni, protoze kamera zukazuje, na kolik minut je nabita...
Za veskerou pomoc dekujici Ondrej Tesar