Srouby

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:51:59 CET 2004

Zkuste Fabory, 02-7818063 a 05-45231122. Jsou drazsi nez treba Ferona,
ale maji na sklade spoustu veci, i neobvyklych. Koukal jsem do jejich
katalogu a maji tam i ty cislovane rozmery, jak uvadite.
  Specialni zavitniky obcas kupuju v Praze na Michelske ulici
u firmy J.Hesik (Hes~i'k), ale nevim, jestli tam tohle budou mit nebo
jestli to na zakazku sezenou.
Ales Prochaska