Taky magnety

Ing. Jan Dvorak, CSc. jan.dvorak
Středa Březen 17 11:51:58 CET 2004

Pokud si vzpominam, tak zamer tazatele byl vybudovat
jakousi malou vetrnou elektrarnu. Pouziti asynchronniho
motoru v rekuperacnim modu pri nadsynchronnich otackach je
pro tento ucel naprosto nevhodne. Mohlo by se snadno stat,
ze by v okoli vrtule udrzoval staly proud vzduchu i za cenu
odberu energie z rozvodne site. Dale se domnivam, ze pokud
ma k dispozici elektrorozvodnou sit, tak asi nebude
potrebovat vetrnou elektrarnu. Mohl by totiz take v teto
zemi porusit monopolni prava CEZu.

Jan Dvorak