Smaltovane draty

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:51:58 CET 2004

Ja jsem take nedavno shanel nejake draty, nakonec
mi prodali civku se zbytkem lakovaneho dratu v opravne
elektromotoru. Jinak se da samozrejme koupit u ruznych
firem pres kabely, viz zlate stranky, ale nejmensi
dodavane mnozstvi byva kolem 20 kg (=jedna civka),
coz dela nekolik tisic kc.
  Prodejny soucastek snad ani nezkousejte, tam mivaji
draty nastrihane na malinke kousky a prodavaji je
asi za 60 kc za kousek.
Ales Prochaska