Prepet. ochrana

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 11:51:57 CET 2004

Tak to je dobry, misto jednorazovy prepetovky za 1000,- bych si nechal radsi
znovu vypalit ten telefon, to je levnejsi.
Asi bych tam strcil bidirectional transil treba BZW06-64B75V - 64..75V (U GM
za 12Kc). Ale pred to samozrejme pojistku (treba 100mA), aby se melo co
prepalit, jinak pri vetsim soku shori draty.

Jirka