hledam UPS

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:51:56 CET 2004

> Nedavno jsme koupili UPS Compaq 2200VA kterou tvori dve bedny
> jedna je UPS (menic a nabijec) a druha baterky. Jestli by se dal
> koupit zvlast jen ten menic to jsem nezkoumal. Kazdopadne kdyz
> vezmete mensi (a tim padem taky levnejsi) UPS a otevrete ji, tak
> si ty draty k baterii (bateriim) muzete vyvest ven a pripojit na
> ne vlastni baterky. Jen dejte pozor na to ze ty mensi zalite baterie
> co jsou primo v UPS maji malo Ah takze aby jste neodkouril nabijec ...

No prave, ja potrebuju as 2.5 kW po dve hodiny, cili 8 vetsich
autobaterek a tim bych asi nejakou mensi UPS dorazil ...
Ale dik za ten compaq, zkusim se jich zeptat (jen aby ta jejich
UPS bez baterek nebyla trikrat drazsi nez jina s baterkama).

> Kazdopadne bych nechtel byt v mistnosti s UPS s normalni nezalitou
> sirovou baterkou - ta UPS porad dobiji a plyny se uvolnuji ....

Myslim, ze ty nove bezudrzbove autobaterky skoro neplynuji
a cena je rozumna. Urcite bych pouzil tyhle.

Ales Prochaska