hledam UPS

feno@post.sk feno
Středa Březen 17 11:51:56 CET 2004

Ak to potrebujete k pocitacu, urobte si (alebo zozente)
DC-DC menic 12/310V. K tomu uz len nejaku nabijacku podla
chuti a mate po probleme.

Avsak musite si byt 100% isty, ze v monitore je zdroj
rieseny menicom a nenachadza sa tam ani ziadne 50Hz trafko
(napr. pre stand-by).
Zdroj v pocitaci tomuto vyhovuje, ale aj tak treba
skontrolovat, ci ide o klasicku koncepciu.

S pozdravom            Ivo.