Prepet. ochrana

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:51:56 CET 2004

> Aka rychla to je reakcia ? Ja mam take informacie ze blestkoistka nestihne
> tak rychlo zareagovat na pepetie aby sa neprenieslo na vnutorne obvody.

Takze trochu matematiky : pokud mi pri zmene 100V/us pusti az 500V, reakcni
doba do 5us, pokud mi na 1kV/us pusti az 800V, musi byt reakcni doba do
0,8us. To jsem vzal jen priklad, jsou i rychlejsi bleskojistky. Obecne je
problem spise pri pomalem narustu napeti.
Delka trvani spice zavisi na vybijenem naboji a impedanci privodu, merili
jsme nejake bleskojistky a 8kV na kapacite radu 1uF pres odpor 10R
bezproblemu a opakovane vydrzely (vypadalo to skoro jak pri foceni).
Musite ale pocitat, ze napeti uvedene v katalog. listu se po dobu radu 1us
muze objevit na vnitrnich obvodech.

Jarda