HP 1000 a 7000

Václav Kovář vkovar
Středa Březen 17 11:51:55 CET 2004

> Dalo by se taky poslat?
> Nebo treba pres uschovnu.

Mohl byste mi to poslat ? Ja to dam nekam na web a poslu sem link.
Tohle se bude hodit kazdemu tretimu, kdekdo ma Palm, Psion nebo Nokii.
Jo a pokud mate zkusenost, jak dlouhe mohou byt privody od boardu k te
HSDL100X, nevim zda-li ten infra bude k necemu v pocitaci pod stolem nebo
pod posteli.

Diky
Vena Kovar
iras24@atlas.cz