Seriovy port PC

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:51:53 CET 2004

Neni to presne tak, z kazdeho cipu, jaky se kdy pouzival v PC na
seriove porty se da poznat, odkud preruseni prislo. Fungovalo to
dokonce i u 8250 v ixtecku. Sam jsem dlouha leta pouzival (pod DOS)
driver, ktery ignoroval cislo preruseni a radeji si sam zjistoval,
ktery cip jej udelal. Konkretne se to zjisti podle jednickoveho
bitu 0 v registru 5. To, ze to windows standardne neumeji, je tim,
ze je to spatny operacni system.
Ales Prochaska