Prepinac na monitory

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:51:53 CET 2004

Jak to tak ctu , tak by mozna stacilo vymenit privodni kabel k prevodniku
 ten co u nej je opravdu nevzbuzuje moc duvery ) , kazdopadne to zkusim a
uvidime. Jen pro uplnost rozliseni , ktere potrebuji  na prvim vystupu (pro
monitor) 800x600 pri 85Hz , po prepnuti na druhy vystup mi staci i 60Hz ,
stejne to pak z prevodniku jde do TV a ta jede na 50Hz.
L.Hruska