Atmel 89C4051

Janko janko1
Středa Březen 17 11:51:53 CET 2004

Skuste nastavit: Device/Device options/Operation Options/Erase before programming = YES a uvidite, co to spravi.

> Kdyz pred tim musim jeste
Device/Device options/Associated file = tu zadate subor ktory chcete natiahnut pri spusteni ovladacieho programu alebo pri vybere obvodu z kruhoveho buffra (F5). Kazdy z max. 10 obvodov moze mat priradeny jeden subor a v buffri obvodov moze byt aj 10x ten isty, len s inym nastavenim, trebars s inym suborom.

Samozrejme Alt+X a Yes.

Niet nad citanie HELPov a aktualizaciu SW. Mimochodom, pozrite na ich KeepCurrent sluzbu.

> presto
>
> Vrely souhlas. Ale opravdu to jde zautomatizovat a vse spoustet treba spolu
> s prekladem z .bat souboru. Jenze manual k SIM2051 je naprosto neprehledny,
> trvalo mi dlouho, nez jsem to poprve rozchodil a pak uz to radsi jenom
> kopiruji.
>
> Dle meho nazoru naprosto zbytecne omezeni je na pouziti interniho krystalu
> pri spousteni z prikazove radky a to celkem komplikuje zivot.

> Jo. Presne.
>
> Papouch

Jan.