Telefon

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:52 CET 2004

At 15:55 26.6.2000 +0200, Lubomir BERKY wrote:
>Zdar,
>Potreboval bych pro jednu aplikaci poradit nejaky zapojeni telefonu.
>Potrebuju aby to dokazalo zvednout/polozit linku, vstup MIC, vystup SPEAKER.
>Hlavne mi neni jasny jak vyresit  rozdeleni audio na MIC a SPEAKER, kdyz
>vlastne na normalni telefonni lince je to dohromady.

Jestli xces, mam tady schemata nekolika telefonu, muzu poslat. Jinak na tyhle pokusy si zkus sehnat takovy ten telefon co driv prodavali vietnamci. Takove to sluchatko s klavesnici dohromady a byl k tomu drzacek na zed. Tam je pouzity elektret jako mikrofon a repracek jalo sluchatko. Hlavne je tam vsechno na tranzistorech, coz se da jednoduse zkopirovat. IO je tam jen na vytaceni.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv