Zaheslovany zip

Petr Laščák hwsoft
Středa Březen 17 11:51:52 CET 2004

Dne Tue, Jun 20, 2000 at 02:37:00PM +0100, od Pavel Krejci prislo:

> Tak to te docela lituju. Zatim jsem neslysel, ze by existovalo neco co to najde
> jinak, nez hrubou silou. Jestli to mas na vic pismen tak to abys to nechal bezet
> v praci pres vikend. :-)
> Jinak hodne pomahaj slovniky, ve kterych jsou hesla, ktere urcite nema zkouset.
> Je jich na netu dost, ale ted nemam po ruce zadnou url. Kdyz budes hledat
> AZPR na osvedceny zdrojich (astalavista....) tak nemines.
> Pavel Krejci
  Ja vyzkousel fzc: fast zip password cracker
  najdes na http://www.netgate.com.uy/~fpapa/
  umi 	brute force -> hruba sila 1 az asi 255 znaku (nesmysl na 1 PC)
	wordlist -> soubor se slovnikem, umi i zameny 1-q 2-w atp.
	a jeste pokud mas aspon jeden soubor z toho archivu tak to
	nejak vypocitava.
  No ja to zkusil, ale moje hesto typu "Kssnpprh,nstdnb.Tsntv."
  bez tech uvozovek, to nema cenu zkouset.
  Smula je , ze to je jen pro win32, na linux to pred rokem nebylo a
  DoS jen starsi verze

    Petr Lascak